h1

Känner mig som ett hembiträde …

januari 14, 2008

Trött som ett svin och ha vaknat hastigt från Johanna Blunds värld efter en massa tryckande på väckarklockan, allt för att få sova lite till , men flög upp som en skållad råtta, slängde på mig kläderna, rusade ner till tvättstugan i hopp om att ingen hunnit tagit min tid.
YES, ingen jävel som snott den 🙂
Nu, några, eller kanske fler timmar senare är det fixat, har till och med hunnit diska, lagat mat och elände, och sorterat papper… och dessutom hunnit ringt och skällt på Telia. Anledningen, fick en påminnelse för en faktura jag betalt, råkade betala in 17:- för mycket, ja, ni läste rätt, för mycket.. Första tjejen jag pratade med sa först att jag skulle betala den som kom på posten, då blev jag något irriterad och förklarade jag att det är samma fakturanummer på denna o den jag fått som e-faktura. Hon blev tyst och sa, du ska få prata med inbetalningsservice…haha.. OFFER, hon borde ju ha sett redan där att den var betald. KÄRRING …

Det var väl min dag detta, nu blir det en dusch, och lite mer tvtittande …

 Uppdaterad:

Så, har man till och med städat lite i ett av skåpen i köket, massa roligt hittade man, gamla räkningar, gamla foton, gammal

hundralapp, en enkrona från 1946 tror jag den var daterad o så, kanske inte så vidare intressant …

Är dock värdelös på att skriva bloggar för övrigt.

One comment

  1. Gammal hundralapp? Ogiltig bara väl? 😛 Som du fick av någon konstig människa.. 😛
    Hmm.. Jag tycker då inte att du är värdelös på att skriva iaf.. 🙂



Kommentera

