h1

Korkad arbetsledare ?

januari 19, 2008

såå, nu har man äntligen kommit hem efter en lååång dag på jobbet, var egentligen tänkt att man skulle jobba 8-21, men slutade med att dom jävlarna ringde mig klockan 06 i morse för att jag skule komma till jobbet till 07 redan… Då hade näste man sjukskrivit sig, helt jäkla otroligt … Kan lova att man inte var speciellt glad i går när de ringde… Jag har länge tänkt att jag faktiskt borde byta batterier i nummerpresen. Har haft en del försäljare som ringt mig, trodde att det var så även igår, tills hon sa Hej det är xxxxx och jag är jourhavande arbetsledare … tänkte jag, jaha, då var de kört, kuuul i jul, jag hade fått besök av min bror, hade tänkt sitta uppe och kolla på film och pula lite.

Hade även dessutom tänkt att åka till Tierp och fira Patrik, gick åt skogen …

Hm, nu ropar mandisen, bäst och lägga sig brevid så trollet somnar …återkommer om en stund

*pausmusik*

2 kommentarer

  1. Kaosjobb ja, det är skittråkigt ju.. Men nu har väl bytt batterier ändå? 😉


  2. Haha.. Det lät nästan som att du skulle ha bytt batterier på ditt jobb.. 😉 Det var nog en ganska skum kommentar från en Lotta som är lite förvirrad just nu.. Men ja, det blir nog bra.. 😛 Älskar dig.. Kraamar!!



Kommentera

