h1

… söndag igen …

januari 20, 2008

…. blev aldrig av att man fortsatt att skriva på gårdagens blogg, så snart trollet somnat så la jag mig i Kattas famn och glodde på TVn och kände hur Johanna blunder kom och anföll mina ögon, somnade gott må jag lova…. Insåg att man borde borsta tänder och lägga sig, men ja, tog väl en stund innan man somnade trots att man var helt slut.
Men hur som helst;

Idag har man hållt igång mer än vad ja brukar göra, har varit ute och gått med Mandis och Katta här i Björklinge… haft en liten guidad tur, inte för att de finns så mycket och visa i lilla metropolen Björklinge så här års, blir väl bättre när sommaren kommer så man kan ta sig till badet och lite så där..
Vi har även varit till Tajarp, hälsat på patrik, han blev ju ehm vad vare, 23år ? 🙂 eller vare 32, vettefan, tror han själv önskar de förstnämnde … Blev lite fika, mat o grejjer! 

Tack för mig …

3 kommentarer

  1. Tack för besöket! Det var jättetrevligt! 🙂 Ja precis.. Jag fyllde bara 23.. 😉


  2. Duktig du börjar bli på att uppdatera din blogg nu… Keep going 😀


  3. Synd att du jobbar 😦



Kommentera

