h1

Då var det dags igen då ..

februari 8, 2008

Så, ska man försöka skriva ner några rader om vad som hänt den senaste tiden, av någon anledning så förstår jag inte varför jag inte hinner med att skriva blogg…. skaffade mig en lite finare blogg och så i hopp och tron om att jag skulle bli lite mer seriös, gick ju bra, typ en vecka eller två! 🙂

Hur som helst, man har väl mest jobbat och slitit som ett djur den senaste tiden, har inte heller haft riktig ork att sitta vid datorn så mycket … Veckan kan väl sammanfattas med besök hos och av Katta, strosat runt på jobbet, och idag lagat en god gryta och så … Jag och Katariina är ju mästerkockar i köket! 🙂 Man kanske borde skapa en kategori med lite tips och inspiration för er andra få människor som läser denna blog!

Nae, dags och kirra lite gott till filmen, Gremlins börjar ju snart! 🙂

Tack och hej!

One comment

  1. Haha.. Jag trodde inte att du skulle lyckas vara så jätteseriös faktiskt, men det är ju bra att du skriver ibland iaf.. 😉



Kommentera

