h1

semester och så

februari 10, 2008

Det kanske är lite nice, har man en hel veckas semester nu då. Känns som den är mer än välbehövlig just nu, såg till min stora fasa att jag glömt lite viktiga saker på jobbet, har en litet papper jag borde fixa till, är ju ‘kostombud’ som det så fint heter, o vi där har haft en jäkla studiecirkel om kost etc för äldre människor… Haft en massa projekt för att bryta nattfastan och så, iofs så förstår jag dem, men ingen hos oss, eller där jag jobbar har dåligt BMI,  kanske någon, men och andra sidan så är det sån jäkla hysteri på BMI så jag blir alldeles jävla less på det.
Såg något repotage om något boende i detta avlånga land där det var rena hysterin kring nattfastan, de var såå glada, en gammal tant hade gått upp hela 1, ja du läste rätt E T T kilo på en månad, …. visst det är ju bra,   fast det var bara nästan 1kg.

Snart ska man även ha lite lönesamtal på jobbet, ska bli väldans intressant och se vad man kan få för lön, kanske ska hota med att jag fane mig ska ha högre lön, annars slutar jag, fast mina planer på plugg lär man inte nämna… Min förhoppning är iaf att jag borde få iaf minst 1200-1500 påökt. Jag har trots allt utbildat mig, är diverse jäkla ombud, även ordnat en fin liten mall i excel åt min gruppledare som hon ville sprida i företaget.

äh nog om det, semester som sagt !!!

3 kommentarer

  1. Det lät ju skönt det.. Kanske precis vad du behöver och så.. Så som du sliter och så.. Kram


  2. Jag hoppas att jag kan få chansen att plåga dig under din semester också… 😉 Jag behöver det, men hur det blir vet jag inte förrän på tisdag…


  3. Ja du, jag säger då det… håller med dig.. herrejisses.. 1kg på en månad. Jag trodde redan du hade fått löneförhöjning.. för det har du ju rätt till! Lycka till vännen 🙂



Kommentera

