h1

och poker igen..

februari 17, 2008

…har suttit och spelat lite poker ikväll, sk sit and go´s (utfrysningsturneringar)… är återigen med i ett spel med 30 spelare… går rätt bra än så länge, är chipleader, har 6623marker, och tvåan har4319, ganska så bra med andra ord, återkommer om en stund .. 🙂

….

Vad säger man… jag kom etta…. vann 228:- 🙂

Helt otroligt!

har just nu cirka 6 000 mer marker som chipleadern 🙂

Vad ska man säga, jag kom etta i turneringen!! 🙂 Vinsten, 228:-, inte så mycket, men en liten kosing iaf :), en del av er tror jag har spelat för en jäkla massa pengar, det har jag inte, och andra sidan har jag inte satsat så mycket. Det kostade 22:- att vara med o så…

Har varit med i 9 stycken idag, har vunnit cirka 5 av 9…. man kan säga att man kommit plus minus 0 med tanke på tidigare placeringar inte gett mig något… känner mig nöjd faktiskt 🙂 + 156 utöver insatsen man lagt in i kväll … 🙂

One comment

  1. Klart du ska vara nöjd, du är kung på det där ju.. 🙂 Som sagt, du kommer vinna miljarder en dag… 😉



Kommentera

