h1

Lönesamtal.

februari 20, 2008

Då har man haft lönesamtal idag, tänkte jag skulle ha förberett mig lite mer då man fått en liten hint av kollegor som varit på det tidigare i veckan vad det skulle vara för frågor, men inte gjorde jag de inte. Tror iofs att de gick ganska bra ändå, fanns en del saker jag borde ha sagt,  som jag vet med mig att jag gjort för företaget och så, lixom hur jag är som person.
När man skulle tala om sig själv och så och den bilden chefen hade så stämde det ganska bra överens. Får se då vad man får i lön… Hoppas iaf på cirka 1500 mer i lön, inte för att jag tror på det, men hoppas kan man alltid göra..

Aja, dags och göra lite annat nu … 🙂

2 kommentarer

  1. För det är du värd 🙂


  2. precis.. Du är värd det och om de som bestämmer är smarta så får du minst det du vill ha för annars är det konstigt.. 🙂



Kommentera

