h1

Lite sit and go´s på SvS!

februari 28, 2008

Sitter och lirar lite nu på SvS, går väl lite upp och ner, spelar ju mest utfrysningsturneringar…
Nu verkar det som jag förstår hur man lägger upp bilder, observera att det är pokermarker man ser.. Det var när jag kom tvåa i en turnering med 30pers 🙂 Av någon anledning så har jag inte med hela bilden, som ni såg så plockade jag ut en stege, 🙂 

brahand_2.jpg

Av  

Lite statistik då, inte ås mycket att skryta med, mer än att jag just nu ligger hela 55:- då jag räknat fram mellanskillnaden mellan vinst och insats 🙂

Wins 2 28,6%
Loose 3 42,9%
2-5:a 2 28,6%
Totalt 7 100,0%
One comment

  1. Som vanligt så tycker jag inte att du ska glömma bort din bästa vän när du blir miljonär på ditt pokerspelande… 😉



Kommentera

