h1

fredagskvällen…

mars 1, 2008

I går, fredag, jobbade man ju först som vanligt och så, sen så drog jag till min syrra o hennes kille, vi satt och drack lite öl o vin och så där… Vi hade även sällskap av brorsan 🙂 Blev väl lite pizza o så där först ju, sen började vi spela lite TVspel, de hade ju fixat Nintendo Wii, i början gillade jag inte alls konsollen, att hålla på o vifta med händerna för att röra sig i spelet, drygt jobbigt, men ja, vet inte om jag gillar det fortfarande, men hur som helst så hade de bla bowling…
Det var som ett kasta ett klot på riktigt, riktigt skojj, sen testade vi även boxning, har aldrig sett min bror stå och vifta och veva i luften, haha, obetalbar syn… och syrran, haha, värsta bitchfajten hon hade….haha! Riktigt skojj och se på! 🙂
Kan lova att man var och är i skrivande stund helt slut i armar och så!
Ja, vad mer ska man säga, var riktigt trevligt iaf , så tack för det Frida och Matte!

Dags och göra annat …

One comment

  1. De verkar så himmla kul med wii =)



Kommentera

