h1

Otur…

mars 2, 2008

Jag, Lotta, Henke var till Uppsala igår, drack lite öl, senare dök Linda upp med sin vän och vi pratade en hel och så! Drack massa god öl o det var gott sällskap helt enkelt.. Senare på kvällen då jag skulle betala min sista öl slutade det med kaos…
Jag stod och väntade på att få tillbaks kortet och kvittot för att signera köpet… fick aldrig tillbaks varken kort eller kvitto, bartendern trodde att någon tagit kortet, jasså? Må så vara, men vart är kvittot då? Den som stal kortet i så fall lär ju knappast velat ha kvitto o sånt man ska skriva på ?? Det gick cirka 3 min mellan transaktionerna … från det jag köpte min sista öl … ah, det är otroligt, rekomenderar mina vänner och bekanta att inte gå till det stället iaf…
Det komiska var väl att hon påstod att det var en känd kund som betalat med kort efter mig och at hon även jämfört IDkort med visakort, jasså? Hon frågade inte mig ?! Riktigt förbannad är jag, är mycket glad att man itne skulel iväg på kryssningen iaf ….. tack och lov så har jag ett vittne som dessutom fick beställa och betala… mycket komiskt…

Tur att det inte var denna vecka man skulle iäg på kryssnigen….

4 kommentarer

  1. Ja, tack för igår Fredrik.. Det var jättekul ända till det kaosartade slutet… Jag förstår itne hur människor tänker, jag vet inte vad man ska säga, det är jätteskumt allting..
    Jadu, det var verkligen tur att det inte var nu som kryssningen är.. Hoppas allt löser sig så snart som möjligt!!
    KRAM på dig min vän!!!


  2. Hoppas du har hunnit spärra kortet. Annars lär det ju bli jobbigt.

    Men snacka om dålig bartender. Hennes ansvar ju att du får tillbaka kortet. Inte ditt!

    Allt bra annars? Ser fram mot kryssningen! Ha det!


  3. Tackar så mycket föe en trevlig kväll… 🙂 Hoppas kärringen får sitt straff någon dag.. och det lär hon få.. Det var kul att få ses och umgås igen.. 😀


  4. fan vad drygt… Jo de är tur att kryssningen inte är nu på ett par veckor. Men de ska bli kul iallafall med kryssningen.



Kommentera

