h1

mer trassel…

mars 5, 2008

Såg igår kväll till min stora fasa att ytterliggare pengar har dragits från mitt konto, och dessvärre på ett ställe jag aldrig befunnit mig på… Har gjort en ny anmälan, och ska nu till uppsala för att reklamera även det köpet.
Har iaf fått nytt Visakort med tillhörande kod o dessutom fått tillbaks de andra pengarna, nu saknas det bara 180 x 3!
Tack för det Nordea, ni ger mig den service och kvalitet på bemötande jag förväntar mig av er… kanske inte kvinnan jag pratade med på kortservice idag, men det hör inte hit 🙂

2 kommentarer

  1. vad jobbigt men skönt att du har fått nytt kort iallfall. Får hoppas att du får tillbaka allt nu.


  2. Det är skönt att allt verkar sig iaf och att du får tillbaka dina pengar… Nordea är bra iaf.. 🙂



Kommentera

