h1

Turbotandborste!

mars 18, 2008

En sån här superduper tandborste äger jag numera, kartongen skiljer sig lite dock, man kan transportera tandborsten i den, nähä tänker ni som läser detta, det är en bra och smidig låda istället för en sån där tråkig plastgrunka som kan ha ibland, som om jag egentligen bryr mig då jag många gånger lagt den direkt i väskan eller i en plastpåse, extra tandkräm kan man ju få, eller tillsatser till dem om man har den direkt i väskan… nog med svammel, se o njut av min skönhet 🙂

http://www.americarx.com/Products/30516.html

Riktigt kalas, kostade kalasmycket, närmare 30:- för en tandborste, galet, men fan så skön! 🙂

Rekomenderas starkt!

Den får 5 av 5 möjliga Fredluts! 🙂

Kommentera

