h1

Då bär vi av då …

mars 26, 2008

Borde leta fram min kamera, tömma den på kort, ladda mina batterier också .. 🙂

Det har kommit lite olika förslag på luncher och så, för er som vill äta tillsammans…

Cupido och Dragon Palace är väl förslagen hitills … Jag vet bara att undertecknad jobbar fram till 11:00, så jag och Katta är väl inne till strax efter 12:00.
För att slippa stressa vid lunchen, då det dessutom är löning i dagarna kan de betyda att de kan vara lite mer folk än vanligt ute som äter lunch, därför föreslår jag taxi från stationen till bussanslutningen…

En del tycker vi ska gå dit…
Jag personligen åker taxi, vill inte släppa på packning, kasta i mig maten, låt oss säga teoretiskt, vi kommer till bords vid 1230, så lär vi gå typ 1330, senast 1340, för att slippa stressa genom stan, bara de känns stressigt, ni som har andra förslag får gärna höra av er… tänkte mest för att undvika stress!

Kollad elite snabbt med Uppsala Taxi, enligt deras sida och priset vi grabbarna grus betalade så blir det runt 20:- per /person, och när jag dessutom kollade på en buss, så räknade jag ut lite överslaget, typ max 15:-  per person..

 Dags och kila…

One comment

  1. Du jobbar inte alls till elva, du är faktiskt ledig på fredag… 😉
    Dessutom tycker jag ockå att taxi blir bäst, men det vet du ju redan..
    Kram på dig!! 🙂



Kommentera

