h1

Trist

mars 30, 2008

Att resan redan var över, men i mina ögon, en lyckad och rolig resa.. hoppas på ännu en resa till sommaren då man förhoppningsvis kan sitta uppe på däck och sola och dricka en massa öl och så! 🙂 Till nästa resa så ska jag nog se till att vi har fönster i hytterna för en bra peng, kan vara rätt skönt ibland, man får lite bättre tidsuppfattning och så då 🙂

En annan var sjukt trött igår, badade och duschade lite igår, sen somnade man nästan i soffan, så man låg i sängen 2030.. mycket skönt … Sov som en gud må jag säga!!
Snart dags o ta sig till jobbet …

Over and out!

 Ps. Bilderna vill jag ha ! 🙂

D.s

4 kommentarer

  1. Ja, tiden gick faktiskt för fort så jag kan inte göra annat än att hålla med dig, resan var riktigt lyckad och rolig… 🙂 Jadu, sjukt trött var även jag igår, sov bra gott inatt gjorde jag.. 🙂
    Tack min älskade vän för en så bra resa!! 🙂
    Kraaaaaaaaam på dig!!!


  2. jag håller med lotta. ja.


  3. Jag var också trött. Vi kan skicka bilderna till dig vid tillfälle. Johanna eller jag kan skicka dom.. Det var en lyckad resa ja! Håller med dig att det inte skulle va dumt och göra det sen när det är fint och varmt ute. En ny resa! 🙂


  4. Tänk vad bra det hade varit om man hade kunnat vrida tillbaka tiden en månad, då hade vi haft resan framför oss… 🙂



Kommentera

