h1

Förstår inte riktigt ..

maj 16, 2008

För av någon anledning går det väldans bra för mig på Poker just nu, länge sen jag hade en sån här topp och så! 🙂 Ska väl inte klaga!! Det är iofs inga större pengar man drar in, kom etta igår i en sk Sit And Go turnering, 20pers, och lite andra små turneringar där man blev typ 2:a eller 3:a 🙂  Och senast idag, kom jag tvåa på ett bord med 5pers.. sannolikheten att killen skulle vinna på ett par var sjukt lågt då jag hade stegdrag, och lägre par, hade jag bara fått typ en 4 eller 8 så hade saken varit biff! 🙂

Tack för mig!!

One comment

  1. Du vet att 50 % av vinstsumman ska gå till Jennyfonden va ??? 🙂



Kommentera

