h1

Äntligen…

maj 22, 2008

Så har min mobil blivit lagad, tog drygt 8dagar att laga den.. Det kallar jag service! Jag skulle vilja påstå att det ibland lönar sig att betala mer för en vara, även om man hittar den billigare någon annanstans om man får bra service etc!

Som jag nämt tidigare, telia är dyra och så, men i detta fall skulle jag vilja ge dem ett högt betyg med tanke på tiden den var inlämnad! Det kändes bra att även få låna en mobil under tiden…

Och min digitalbox jag hade problem med fungerar kalasbra nu, fick ju en ny som jag tidigare påtalat och så.. ja, nu är det frid och fröjd ett tag!

 

One comment

  1. Ja, verkligen.. Jag trodde att det skulle ta längre tid än så.. 🙂 Skitbra ju!



Kommentera

