h1

Nya kanaler ju!

maj 30, 2008

Såg till min stora glädje i dagarna när jag satt och lekte med min digitalTV box att TV3, TV6, ZTV och TV8 skulle komma till mitt utbud! TV3 och TV6 har man saknat rätt länge faktiskt, har inte orkat slå över på kabeltv:n för att se dessa kanaler! Skönt och ha dem på samma ställe, dvs, digitalboxen, räcker det med en dosa! Såg även till min stora förvåning att man skulle få ‘VIASAT´s utbud… Kanske kommer TV1000 o grejjer, funderar ärligt på att säga upp Canal+ i så fall.. Sen fick man ytterliggare en sportkanal, känns som jag kommer spy galla på dem snart! Viasat GOLF, va fasiken ska jag med den till !!

Äh, over and out! Jobbet kallar!

2 kommentarer

  1. Du borde nästan länka till min blogg också ju… 😛


  2. Du har blivit utmanad 🙂



Kommentera

