h1

Funderar på kryssning när jag fyller år ! :)

juli 14, 2008

Då det inte verkar bli någon kryssning nu augusti, funderar jag på att försöka ordna en resa då jag fyller år, troligen så kommer resan att bli av helgen vecka 40, eller vecka 43. jag återkommer med info inom kort till er.

Det jag tänkt är Viking, cirka 10pers! Kan bli fler kan bli färre! Kostnad med mat, bussresa hytt, troligen A-hytt, dvs med fönster, tror det inte var mer än 50:- som skilde a-b hytt 🙂

Ska slänga iväg ett mail till Viking Line och kolla vad man kan få för erbjudande!

Då jag vet att många människor inte håller koll på andras bloggar så kommer jag ju givetvis prata med dom på annat vis! jag kommer iaf lägga upp vad kostnaden etc blir, vilka som följer med med mera här!

Då blir det lättast för mig och förmedla om folk undrar vem/vilka som ska med, som har betalt etc…

Tjiing Tjiiing!

One comment

  1. Jag vill följa med om jag kan, men det vet du redan! 😛 MEn tänkte berätta det igen ändå… 😉



Kommentera

