h1

Städ av förråd och diverse!

juli 14, 2008

Då har man röjt runt nere i förrådet, rätt spännande saker man kan hitta, hittade en del gamla skolsaker, gamla teckningar och sånt, lite spännande! Har tydligen varit ett fan av L.A Kings, hockeylag i NHL, troligen mest pga Gretzky, eller hur stavas han, Mr 99 killen iaf. Mycket skumam bilder man gjort, hittade en matematik bok från 1:an, ja, det var ju spännande och se hur man lärde sig lägga ihop 1+7 osv.. !
Lönar sig också tydligen att kolla lite bland allt bråte, hittade en till handsfree, den jag fick till min nuvarande telefon ligger hos syrran, måste hämta den någon dag, och en adapter till mitt gamla minneskort, så nu äntligen har jag löst mitt bekymmer hur jag ska föra över bilderna från min gamla döda K750I.*hurra*

Nu kommer bara nästa problem hur man ska lyckas forsla bort allt bråte, kanske finns någon vänlig skäl som kan hjälpa mig, kan bjuda på lite kaffe och så för besväret 🙂

Nae detta håller inte, får se om jag skriver något mer idag, håller på med maten också!

Hejsvejs!

One comment

  1. Som jag sa förr så ställer jag gärna upp. Har bekymmer med mitt förråd också. Ska röja ur det..



Kommentera

