h1

Ubuntu 8.04

juli 14, 2008

Sitter och leker med ubuntu! Då alla verkar installera det och använda det som OS så tänkte jag att jag kunde inte vara mycket sämre jag inte, kom på att jag hade lånat en disk av Puttolf, kort och gjort, tog ner Ubuntu 64bits, efter lite trilskande så börjar jag få ltie snurr på det hela, och jag kan bara säga I LOVE IT!

Så snyggt, smidigt, jaa.. Känns som man borde flytta över systemet till mina snabbare diskar istället, känns som systemet tuggar onödigt länge! Ah, det får bli senare dagars projekt och så! 🙂

Nu när man fått igång grafikeffekterna så blev det ju riktit najs!
Ah bra, tack för mig! 🙂

2 kommentarer

  1. Du fick igång effekterna?? Vad bra!


  2. Även jag kör Ubuntu, fast i VirtualBox då jag ändå inte får mitt Creative X-fi ljudkort att fungera. Tills den dagen då skarpa drivrutiner finns för linux så blir det Windows för det mesta.



Kommentera

