h1

Resa när jag fyller år!

juli 30, 2008

Som en del vet så tänkte jag att vi skulle iväg och åka båt i oktober då jag fyller år, då det inte blev något nu i sommar av diverse anledningar! Idagarna så får jag priset fastställt vad det kommer kosta, kommer kosta högst 600:-/person med Buffe, buss tur/retur sthlm och denna gång med A-hytt 🙂
Jag vet att en del inte läser och samlar info om resor och dylikt så jag kommer på ett eller annat vis kontakta berörda människor!

Dags o dra till jobbet!

2 kommentarer

  1. Haha.. Äta båt? Smakar det gott? 😉 Jag tycker det verkar roligare att åka båt ja… :p Men du vet att jag gärna följer med iaf… 🙂


  2. Jenny missförstod! Jag vet också att du inte köper Eldorado. Det var Puttolf som hade köpt kräftorna. 😉 I know u!!



Kommentera

