h1

Sommarn snart slut …

augusti 4, 2008

Helt galet att sommarn är slut snart, eller så kanske man inte ska säga, men tiden har verkligen gått fort. Mina semester veckor försvann i ett naffs, känns väl inte heller så jäkla bra! :/ Galet trött är man i kroppen, märks att man jobbat delade turer både lördag och söndag, och ska dessutom jobba fram tills onsdag, men sen får jag en liten minisemester, 5 dagars ledighet… Gissa om man längtar …

Har för övrigt sett den nya Batman filmen, var rätt bra faktiskt, kändes lite seg ett tag, men i stora hela så var den ruskigt bra iaf, åt god mat med min Katariina, var inte heller helt fel! 🙂

Nae om man ska rulla ner i sängen snart så man orkar med morgondagen !!

Vink vink mina små vänner!

3 kommentarer

  1. Haha… Rulla ner i sängen? Du kan väl inte lägga dig i den på något annat sätt med tanke på att den inte har några ben… 😛 Skönt med minisemester snart, er helg lär ju bli jättebra iaf! 🙂


  2. Klart jag känner dig 🙂
    Peldorado går inte hem hos dig inte…Deras hamburgare smakar kartong minns jag att du sa *tänker tillbaka* Hahaha


  3. Du är lite dålig på att blogga du.. Till och med sämre än mig… 😉



Kommentera

