h1

Båtresa på G !

februari 26, 2008

Hej på er!

Nu har jag ringt till bla Viking om båtresa den 28:e mars. Senast i morgon vill jag ha besked om om ni ska med eller ej, 30dagar innan avresa är ej avbokningsbar! Bestämmer man sig nu, så är det bindande!
Víll bara uppmärksamma på det!

 Har för övrigt kollat upp åldern, det är 21 år som gäller på Cinderella, tidigare har de varit 23 år, därav min osäkerhet till vissa människor som tagit illa vid sig för att jag ej frågat dem och osv… Men nu är de klart!

Dessa är tilltänkta! 🙂

Fredde, Katta, Lotta, Putte, Jojjo, Davve, Henke, Mr Päjter, Linda, finns en plats till!

Har prelbokat 10platser! Fanns dock 8platser kvar på buffén 2030, hon jag pratade med, Annika skulle kolla upp saken, hon trodde det skulle gå och ordna iaf 🙂

Pris: runt 522:- per person med buffe, bussresa t/r Uppsala. Del i B-hytt. Finns andra önskemål, hör av er snarast!

5 kommentarer

  1. Jag tror att du redan vet att jag ska med, men det är nog bäst att säga det ändå.. 🙂
    KRAM på dig!!!


  2. jo jag följer med men jag hoppas att Linda kan och vill..


  3. jag och challe ska dela hytt då hihi


  4. Johanna och jag är lätt med.. Vad kul det ska bli! Bra gjort fredrik!


  5. Jippie 🙂



Lämna en kommentar